Ibiza Zomer actiewebsite

In samenwerking met Gennie Freen Producties BV ontwikkeld DM Interactive een actie website waarbij een offline retail campagne wordt vertaald naar een online verzilveringsproces.

Na aankoop van diverse actieproducten van Unilever ontvangen klanten van Kruidvat een kofferlabel met daarop een unieke actiecode. De code op het kofferlabel geeft toegang tot de actie website ibizazomer.nl met daarop verschillende prijzen en hoge kortingen op Ibiza gerelateerde producten en uitjes. De Ibiza sfeer is direct bij aankomt op de website al merkbaar. Binnen het design combineren we sfeer en kleur met een heldere en overzichtelijke structuur.

Vrijheid en veiligheid in beheer

Om de beheerders voldoende vrijheid te geven in het beheren van de actie website, ontwikkeld DM Interactive een gebruiksvriendelijk CMS systeem waarbij zowel invoer als visuele presentatie van kortingsaanbiedingen en prijzen prioriteit heeft. Er wordt onderscheid gemaakt tussen diverse gebruikersrollen om de veiligheid en consistentie van content op de website te garanderen.

Project ontwikkeling

De Ibiza Zomer website is een opvolging van eerdere campagnes die wij hebben verzorgt voor deze opdrachtgever. We streven hierbij naar continue verbetering en optimalisatie op basis van inzichten vanuit de voorgaande campagne. Daarnaast worden er op verschillende plekken op de website metingen verricht waarbij we de conversie in kaart brengen. Op deze manier kunnen we de digitale ervaring optimaal maken voor iedere bezoeker.