Momentize F1 Paddock Club™ Experience

Via deze website is het boeken van een Momentize F1 Paddock Club™ Experience een fluitje van een cent. Op deze manier kunnen teams, sponsoren en zakenrelaties zich een uniek 3D beeldje aanmeten en aanschaffen tijdens een Grand Prix™ weekend.

Een uniek project in veel opzichten. Zo mogen we de online omgeving van Momentize F1 Paddock Club™ Experience zeker noemen. Uniek in vormgeving, met de karakteristieke en officiële branding elementen. Een creatieve manier om standaard functie om te toveren tot een werkbaar reservering systeem en een zeer strakke deadline. Al met al zeker iets om trots op te zijn.

Momentize biedt de mogelijkheid om mensen en objecten sprekend als 3D te laten printen. Het bedrijf richt zich voornamelijk op klant- en eventmanagers, directeuren en CEO’s die de band met hun relaties willen versterken. Als gevolg van een unieke samenwerking krijgt het bedrijf de kans om haar diensten aan te bieden tijdens de 2018 Formula 1 Etihad Airways Abu Dhabi Grand Prix

Met een speciale 3D scan- en fotobooth legt het bedrijf een persoon vast in een unieke 3D foto om er daarna een daadwerkelijk 3D beeld van te printen. De 3D beeldjes worden op maat voor de klant geprint en door een techneut voorzien van een finishing touch. Het printen neemt, afhankelijk van het formaat, 6 tot 12 uur in beslag.

DM-Interactive werkt al enige jaren samen met Momentize op het gebied van hosting en online support. Voor deze speciale  event website heeft Momentize ook een beroep gedaan op de webdevelopment en de design mogelijkheden van DM Interactive. Het resultaat mag er zijn. Een op maat gemaakt design, geheel in de stijl van het evenement. De website is voorzien van de officiële branding en fotografie om het gevoel van de 2018 Formula 1 Etihad Airways Abu Dhabi Grand Prix al over te brengen, nog voor dat de klant op het Yas Marina Circuit arriveert.