Introductieweken & online communicatie

Ga jij komend jaar studeren in een nieuwe stad? De beste manier om de stad te leren kennen is door deel te nemen aan een introductieweek of dag. Maar wat is precies onze rol als online agency?

De introductieweken zijn een geweldige manier om kennis te maken met de diverse opleidingen en uiteraard ook met de vele leuke cafe’s en feestjes die Utrecht, Maastricht of Amersfoort te bieden heeft!

In opdracht van de Universiteit Utrecht, Hogeschool Utrecht en de Universiteit van Maastricht ontwikkeld DM Interactive ieder jaar een nieuwe website. Op deze (meertalige) webomgevingen vind je alle informatie over de introductiedagen van je favoriete stad en kunnen studenten en medewerkers zich inschrijven. De online platformen bieden tevens een perfecte plek voor partners en sponsoren om zich te profileren. Ieder jaar worden de websites voorzien van een compleet nieuw thema, geheel in stijl van het introductie event.

De introductie websites utrechtseintroductietijd.nl, inkom.nl & amersfoortseintroductiedag.nl zijn voorzien van een gebruiksvriendelijk beheersysteem met, waar nodig een multi taal omgeving voor zowel een Engelse als Nederlandse website.

Ga terug naar het nieuwsoverzicht