24 baby visual & interface design

In samenwerking met verschillende partijen heeft DM Interactive mee gewerkt aan het nieuwe design van de online portal die zich al meerdere jaren website van het jaar in de categorie gezondheid mag noemen.

FRONT-END RE-DESIGN

Een website met maandelijks meer dan 710.000 unieke bezoekers en 4.100.000 page views per maand bekeken. In samenwerking met verschillende partijen heeft DM Interactive mee gewerkt aan het nieuwe design van de online portal die zich al meerdere jaren website van het jaar in de categorie gezondheid mag noemen.

ONLINE APPLICATIE, MOBILE FIRST ONTWORPEN

24Baby streeft ernaar om in de informatiebehoefte van zwangere en jonge ouders te voorzien. De missie is om altijd een zo betrouwbaar en volledig mogelijk antwoord te geven op uiteenlopende zaken waarbij de informatie op een toegankelijke manier is geschreven voor het grote publiek. Om de kwaliteit van de artikelen en informatie te waarborgen wordt de informatie regelmatig gecontroleerd door experts en ervaringsdeskundigen.

Websites worden meer en meer met een mobiel apparaat bezocht. In het geval van 24baby.nl zijn er zelfs meer weergaves via mobiel dan met een ‘normale’ desktop of laptop. De mobile-first benadering is een content-first benadering. Mobiel heeft de grootste beperkingen qua schermgrootte, bandbreedte en focus van de gebruiker. Hiermee houden we dan ook rekening bij het gehele ontwerpproces. Het design voor smartphone is daarom gefocust op snelle toegang tot de "key-elementen" zoals Zwangerschapskalender, Uitgerekende datum berekenen en Ovulatie berekenen
i.s.m. BekComp & Geus Media