Online portal spaaractie

Een uitgebreid beheersysteem voor alle deelnemende organisaties en een website waarbij de verwachte bezoekersaantallen tot in de miljoenen bezoekers reiken.

VAN REGIONAAL NAAR LANDELIJK

Ook in 2017 sparen consumenten voor een gratis 2e toegangskaartje bij een uitje naar keuze. De spaarkaarten kunnen verzilverd worden via een overzichtelijke website.

In samenwerking met verschillende partijen ontwikkeld DM Interactive sinds 2014 online platformen voor spaaracties. De eerste actie werd gelanceerd in de regio Utrecht met 30 deelnemende supermarkt winkels en meer dan 25 deelnemende uitjes. Inmiddels is het concept uitgegroeid tot een landelijke spaaractie met meer dan 400 uitjes en enkele miljoenen unieke bezoekers.

ONTWIKKELEN MET HET OOG OP OPTIMALISATIE

De spaaractie van 2017 is op verschillende vlakken een project van grote proporties. Een uitgebreid beheersysteem voor alle deelnemende organisaties en een website waarbij de verwachte bezoekersaantallen tot in de miljoenen bezoekers reiken behoeft een weloverwogen ontwikkeling én hosting aanpak. Alles op de website is ontwikkeld met het oog op gebruiksvriendelijkheid en optimalisatie om ook bij enorme bezoekerspieken een geweldige gebruikerservaring te garanderen.